سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد استان گلستان را یکی از قطب‌های کشتی کشور در سال‌های نه چندان دور دانست و گفت: میتوان با تدوین برنامه‌ های لازم به روزهای گذشته بازگشت و قهرمانان جدیدی را در این عرصه معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ بهنام احسان پور در گفتگویی  ظهار کرد: ورزشکارانی که در اردو حضور دارند مجموعه ای از نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور از استان های مختلفی مانند مازندران، تهران، کرمانشاه و خراسان هستند.

وی افزود: تیم بدون حاشیه در حال انجام تمرینات است وشرایط خوبی را سپری میکند.

وی بیان کرد: مسابقات آسیایی قرقیزستان نخستین رویداد رسمی پیش روی ما است که بیستم خردادماه برگزار می شود و افرادی که از همین اردو انتخاب می شوند به مسابقه اعزام خواهند شد.

احسان پور گفت: معمولا در رده سنی نوجوانان ضعف های وجود دارد که مستلزم توجه ویژه به این رده سنی است.

وی با بیان اینکه در رده سنی نوجوانان ۱۰ وزن حضور دارند،  گفت: این  رده سنی ، پشتوانه کشتی کشور در مسابقات جهانی و المپیکی هستند و تمام تلاش خود را برای رفع نواقص فنی ورزشکاران به کار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد به نقش استان‌ها در استعدادیابی اشاره کرد و افزود: در این اردوها نمایندگان کشتی استان‌ها گردهم می‌آیند  و اگر گلستان فاقد نماینده بوده ، قطعا در سال های گذشته برای موضوع استعدادیابی اهمیت زیادی قائل نشده اند.

احسان پور استان گلستان را یکی از قطب‌های کشتی کشور در سال‌های نه چندان دور دانست و تصریح کرد: میتوان  با برنامه‌ریزی های لازم به روزهای گذشته بازگشت و قهرمانان جدیدی را در این عرصه معرفی کرد.

گفتنی است؛ اردوی تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد از ۱۸ فروردین با هدف شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قرقیزستان با حضور ۳۶ کشتی گیر از سراسر کشور زیرنظر هشت مربی به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان در حال برگزاری است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا