رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان گفت: برپایی رواق رضوی به مدت ۱۰ شب در میدان وحدت (شهرداری) جهت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان از جمله این برنامه‌هاست که در اجرای آن با شهرداری مرکز مشارکت خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ کریم علمی با تبریک و گرامیداشت دهه کرامت، ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهارکرد: برای گرامیداشت این ایام و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در محلات مختلف شهر، برنامه‌های متنوعی از سوی این سازمان و مجموعه‌های مختلف در حال اجرا است.

وی افزود: مراکز فرهنگی و اجتماعی تحت پوشش سازمان مانند سرای محله و خانه‌های فرهنگ شهر گرگان نیز برنامه‌های متنوعی در قالب برگزاری جشن‌ها و جُنگ‌های شادی، مسابقات فرهنگی و … تدارک دیده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان بیان کرد: برخی از این برنامه‌ها، شاخص بوده و به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

علمی گفت: برپایی رواق رضوی به مدت ۱۰ شب در میدان وحدت (شهرداری) جهت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان از جمله این برنامه‌هاست که در اجرای آن با شهرداری مرکز مشارکت خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: برپایی چایخانه حضرتی در برخی محلات شهر گرگان، ویژه برنامه کبوترانه همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای کودکان و برگزاری کرسی تلاوت رضوی با حضور قاری ممتاز بین‌المللی ( استاد تقی‌پور) از دیگر برنامه‌های این ایام است.

علمی به برگزاری جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع) در شهر گرگان اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های مختلف برای برگزاری این جشن در حال انجام است و کاروان خدام رضوی نیز در این جشن بزرگ حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری گرگان بیان کرد: اجرای سرود پاتوقی توسط گروه آوای رضوان در محلات مختلف، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جشن‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح محلات و … از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه کرامت در محلات گرگان برگزار می‌شود.

به گفته علمی، پرچم مزین به نام مبارک امام رضا (ع) نیز در سالروز ولادت باسعادت هشتمین امام شیعیان در گرگان به اهتزاز در می‌آید.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا