رئیس کمیسیون احداث و خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی گرگان به لزوم حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در گلستان تاکید کرد و گفت: سالهاست در حوزه گردشگری، تلاشی که منجر به نتیجه درخشان شود را شاهد نبودیم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا: سید محمد مرتضوی در حاشیه کلنگ زنی پروژه گردشگری دو هزار میلیارد تومانی در بندرترکمن در گفتگویی اظهار کرد: در استان گلستان ظرفیت های گردشگری مغفول مانده و علی رغم استعداد های منحصر به فرد و اقلیم خوب این سرزمین، سالهاست که در این حوزه شاهد تلاشی که منجر به نتیجه درخشان شود نبودیم.
رئیس کمیسیون احداث و خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی گرگان افزود: در سال های گذشته سرمایه گذاران خوب و زیادی به گلستان سفر کردند و حاضر شدند تجارب و سرمایه خود را به اشتراک بگذارند اما خروجی مذاکرات قابل قبول نبوده است.

وی گفت: استفاده از ساحل در گلستان به هیچ وجه مورد توجه قرار نگرفته و امروز سرمایه گذارانی قدم در راه توسعه این بخش گذاشته اند.

مرتضوی بیان کرد: همه باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنند و از مسئولان می خواهم حداکثر همکاری را در تامین زیر ساخت ها داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر خدمات عمومی که باید در درگاه های استانی به وجود بیاید فراهم نشود، در پروژه های گردشگری با حضور سرمایه گذاران توفیق چندانی به دست نخواهد آمد.

مرتضوی گفت: اتاق بازرگانی گرگان به عنوان حامی تشکل های اقتصادی و سرمایه گذاری در استان در این حوزه اعلام آمادگی میکند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا