به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ محمد شهری با اشاره به تشکیل و خدمات دهی قرار گاه مرکزی، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی رشد ۶ درصدی مسافرت های نوروزی، مسافران در صورت بروز مشکل با مراجعه به دفتر اداره مسافر در محل قرارگاه واقع در پایانه مسافری گرگان به امور مرتبط آنها رسیدگی می شود.
سرپرست اداره مسافر راهداری گلستان افزود: این قرارگاه با توجه به شیوه نامه های سازمانی برای رسیدگی به امور مردمی و خدمات دهی بهتر به مسافران نوروزی تشکیل شده است.
وی گفت: کارکنان و شرکت های مسافری و استان در ایام نوروز بطور مستمر در میز ارتباط مردمی و رسیدگی به شکایات مردمی پایانه حضور دارند.
انتهای پیام
- منبع خبر : گلستان رسا
Saturday, 23 November , 2024