فرماندار کلاله برنامه تشییع پیکر مطهر شهید جواد جهان بیگی در شهر کلاله را اعلام کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ فرهاد شیبک در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تشییع شهید جواد جهان بیگی در شهر کلاله اظهار کرد: شهدا نماد اقتدار ملت و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و اقتدار امروز کشور، مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.‌

فرماندار کلاله افزود: ترور و چنین اقدامات تروریستی، نشان از ضعف دشمنان در برابر اقتدار ایران است.

وی به حضور مادر شهید در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت:حضور مادر معزز شهید جهان بیگی در راهپیمایی روز قدس این شهرستان،باعث غرور برای ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهرستان کلاله شد.

شیبک گفت: شهید جواد جهان بیگی افتخاری برای شهرستان کلاله است و انشاالله مراسم تشییع باشکوهی در این شهر برای این شهید بزرگوار برگزار خواهیم کرد.

این مقام مسئول ضمن محکومیت حمله تروریستی منافقین و معاندین در استان سیستان و بلوچستان؛ شهادت این شهید بزرگوار را خدمت مردم ایران بویژه مردم انقلابی شهرستان کلاله تبریک و تسلیت عرض کرد.

گفتنی است؛ مراسم استقبال از شهید جواد جهان بیگی روز یکشنبه هجدهم فروردین ماه ساعت ۲۰ شب در مسجد علی بن ابیطالب ع روستای کوسه و مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر در روز یکشنبه نوزدهم فروردین رأس ساعت ۸صبح با حضور مسئولان کشوری و استانی از ابتدای خیابان انقلاب شهر کلاله به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا