معاونت امور جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان از برگزاری اختتامیه اولین جشنواره ی ملی رسانه ای جام جوانی شنبه، دوازدهم خرداد ماه خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ حامد ملاحسنی با اشاره به ارسال ۷۲٠ اثر در قالب صوت، تصویر، عکس، مطبوعات و خبرگزاری ها از نقاط مختلف کشور به اولین جشنواره ملی رسانه ای جام جوانی اظهار کرد: فراخوان این جشنواره ابتدای اسفند ماه سال ۱۴۰۲ منتشر و بعد از یک دوره تمدید، آثار ارسال شده مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت و در نهایت ۱۷ اثر برگزیده انتخاب شد که در روز ۱۲ خرداد ماه جاری  از صاحبان آثار تجلیل می شود.

دبیر اولین جشنواره ی ملی رسانه ای جام جوانی افزود: آثار تهیه کنندگان، خبرنگاران و عکاسان و هنرمندان ۲۲ استان به جشنواره ارسال شد و انتخاب آثار برگزیده با دقت نظر ۱۲ داور در دو بعد فنی و محتوایی انجام گرفت.

وی گفت: مراسم اختتامیه این‌جشنواره پیش از این قرار بود، روز سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شود که به دلیل شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه به این زمان موکول شد.

ملاحسنی در ادامه بیان کرد: جشنواره با موضوعات مختلف از جمله روایت پیشرفت جوانان طراحی شده بود که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و پیگیری مجدانه ی رئیس جمهور شهید و اهمیت حضور جوانان در عرصه های مختلف جامعه این مسأله در تصمیم گیری داوران لحاظ گردیده و قطعا این رویه در  فعالیت بیش از ۱۵٠ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در گلستان ادامه پیدا می کند.

معاونت امور جوانان اداره ی ورزش و جوانان گلستان خاطر نشان کرد: مؤسسه ره پویان افق روشن استرآباد از سازمان های مردم نهاد زیر مجموعه معاونت هستند که به عنوان مجری اصلی طرح و اعضای شورای سیاست گذاری همکاری و پیگیری خوبی در برگزاری این رویداد فرهنگی، هنری داشتند و امیدواریم با توجه به توانمندی سمن ها در میزبانی و اجرای طرح های بزرگ استانی، منطقه ای، ملی و حتی بین المللی. دبیرخانه ی این جشنواره، در نوبت بعدی هم به گلستان واگذار شود.

ملاحسنی با اشاره به حضور مجتبی تاجیک مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه گفت: جلسات و کارگاه های آموزشی در سطح استان به یمن این حضور  برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در نیمه اول تیر ماه انتخابات ریاست جمهوری، تعطیلات تابستانی، سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و هفته ازدواج را در پیش داریم، لذا طرح و برنامه های مرتبط با این محورها قطعا مورد پذیرش و ارزیابی قرار می گیرد و حمایت خواهد شد.

گفتنی‌است؛ اختتامیه اولین جشنواره ی ملی رسانه ای جام جوانی، روز شنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۹/۳٠ الی ۱۱ با حضور مقامات ملی و استانی، منتخبین، اصحاب رسانه و سازمان های مردم نهاد استان در سالن اجتماعات حوزه ی هنری گلستان واقع در خیابان ۵ آذر، نبش سینما عصر جدید، کوچه آذر۱۸/۱ برگزار می شود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای خدمت از منتخبین داوران جشنواره و جمعی از خبرنگاران فعال در حوزه ی جوانان که اخبار برگزاری جشنواره را پوشش داده اند تجلیل و روایت پیشرفت از زبان چند جوان موفق گلستانی بازگو خواهد شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا