سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: رزمایش جهادی تبیین نوسازی مسکن با رویکرد مردمی‌سازی نوسازی مسکن و تبیین حمایت‌ها و تخفیف‌ها در محلات هدف بازآفرینی شهری بمنظور نوسازی مسکن به طور همزمان با کشور، در هشت شهر گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید محمد حسینی، اظهار کرد: در اولین رزمایش جهادی نوسازی مسکن ضمن توزیع کتابچه‌های آموزشی، اعضای بسیج سازندگی با حضور در محلات هدف بازآفرینی شهری و دیدار چهره به چهره با ساکنین در خصوص ۴۹ حق ساکنین اطلاع‌رسانی انجام دادند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: بسته‌های تشویقی مصوب شده از سوی دولت نیز برای ساکنان محلات هدف بازآفرینی در جهت احیا، بهسازی و نوسازی این محلات تشریح شد.

وی در ادامه بیان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش استفاده از توان بسیج برای تبیین و اقناع سازی ساکنان محلات هدف بازآفرینی جهت ترغیب به نوسازی واحدهای مسکونی است.

حسینی با اشاره به اینکه این رزمایش در شهرهای گرگان، گنبد کاووس، علی آباد کتول، بندرگز، کردکوی، آق قلا، آزادشهر و کلاله برگزار شده است، گفت: تلاش می‌کنیم در راستای تحقق شعار سال از ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بهره کافی بگیریم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان یادآور شد: این رزمایش با حضور اعضایی از شهرداری‌ها، حلقه‌های میانی محلات، بسیج سازندگی، قرارگاه اقتصاد مقاومتی، شورای جهادی و قرارگاه عملیات جهادی تا روز جمعه ۲۵ خردادماه ادامه داشته و در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا