طی حکمی «سید محمد حسینی» که تا پیش از این مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بود، به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی گلستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ ظهر امروز دوم اردیبهشت ماه، آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با حضور سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار گرگان، مدیران کل عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان و کارکنان راه و شهرسازی گلستان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ابتدای این مراسم با بیان اینکه لازمه رشد در هر سازمانی تغییر و تحول است، اظهار کرد: هر رشدی نیاز به تحول دارد و این جابه جایی های مدیریتی، منشا تحولات مفیدی در بخش های مختلف خواهد بود.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف برای خدمت بیشتر به مردم تصریح کرد: تامین زمین برای اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن، رفع حاشیه نشینی در شهرها و استقبال از تولید کنندگان مسکن را از مهمترین اولویت های راه و شهرسازی برای مشارکت در توسعه همه جانبه استان می باشد که بایستی به صورت ویژه مورد توجه مدیر جدید این مجموعه قرار بگیرد.

مهیائی تاکید کرد: دستگاههای عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان یک خانواده بزرگ و منسجم و کارکنان آن، با انگیزه و توانمند هستند، که با تمام توان فعالیت می کنند.

در این مراسم طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، «سید محمد حسینی» که تا پیش از این مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بود به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی گلستان منصوب و خدمات ۲۴ ماهه ی مهدی ملک مدیرکل سابق تقدیر شد.

گفتنی است؛ سیدمحمد حسینی پیش از این سمت عهده دار مدیرکلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان بود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا