استاندار گلستان از سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد تومانی دولت برای پروژه های راهداری گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ علی محمد زنگانه با بیان اینکه در دولت شهید رئیسی جهش بزرگی در بسیاری از حوزه ها خصوصاً در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت گرفته، اظهار کرد: بیش از ۹ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه راهداری گلستان افتتاح شده است.

استاندار گلستان افزود: در سفر دوم شهید جمهور به استان سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در این حوزه افتتاح شد و همزمان با مراسم افتتاح پل میلاد کلاله پس از قریب به ۲ دهه، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح گردید.

وی گفت: پایانه مرزی اینچه برون برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تقاضا داریم طرح جامع پایانه مرزی اینچه برون در شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کشور ظرف مدت ۳ ماه پس از ابلاغ مصوبه ، هر چه سریعتر اجرایی شود و انجام توافقات لازم در خصوص جاده ترکمن باشی به اینچه برون به طول ۲۵۰ کیلومتر با پیمانکار ایرانی در دستور کار قرار گرفته تا ادامه کریدور شمال به جنوب از شرق دریای خزر از طریق جاده نفت و جاده خوش ییلاق انجام شود.

امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ایت جلسه گفت: اقدامات صورت گرفته در استان گلستان شایسته تقدیر است و همراهی لازم را تا بهبود کامل حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان گلستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : گلستان رسا