استانداری گلستان و سازمان اوقاف و امورخیریه تفاهمنامه همکاری در حوزه هایی مانند گردشگری، اقتصادی و عمرانی امضاء کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا:تفاهم نامه ای  برای گسترش همکاری در حوزه‌های گوناگونی همچون گردشگری، اقتصادی و عمرانی فی ما بین  استاندار گلستان و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برای  امضاء شد.

استاندار گلستان درخصوص این تفاهم نامه اظهار کرد:  همکاری استان گلستان با سازمان اوقاف و امور خیریه گسترش یافته و در حوزه‌های گوناگونی همچون گردشگری، اقتصادی و عمرانی برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

وی افزود: واگذاری اماکن اوقاف جهت توسعه گردشگری، احداث واحدهای تجاری برای مساجد استان با سرانه هر مسجد حداقل ۱۵۰ متر مربع به صورت رایگان، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و بوم گردی بافت تاریخی گرگان، مشارکت و افزایش بهره‌وری موقوفات استان، همکاری در توسعه طرح‌های دامپروری استان، همکاری در احداث نیروگاه‌های کوچک مقیاس در شهرستان‌های گنبد کاووس کردکوی و آزادشهر، مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی، صنعتی و کشاورزی در اراضی وقفی استان از جمله مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه می‌باشد.

در ادامه حجت الاسلام سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز گفت: مفتخر به همکاری با دولت مردمی در هر زمینه‌ای هستیم.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره داشتند باید با ایجاد امید و انگیزه به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه دست یابیم.

حجت الاسلام خاموشی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه مشارکت در طرح های توسعه‌ای مردم محور است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا