رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: عملیات احداث بوستان وحدت به مساحت ۳ هزار متر مربع در کوی همت‌آباد گرگان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسابه گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ مهستی قدس اظهار کرد: در یک گام مهم برای توسعه فضاهای سبز و ارتقاء محیط زیست درراستای عمل به تحقق وعده ها برای توسعه مناطق کم برخوردار این پارک افتتاح وتقدیم مردم شریف منطقه شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان افزود: همچنین برنامه‌هایی با هدف توسعه سرانه فضای سبز برای شهروندان در محله و حفظ تعادل بین زندگی شهری و طبیعت برای ایجاد پارک‌های جدید در شهر در دست اجرا قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بوستان وحدت در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع در حال اجراست و کاشت بیش از ۳۰۰ نهال و درخت در این بوستان مد نظر قرار گرفته است.

قدس ولی گفت: همچنین برنامه‌ریزی شده است که این فضای زیبا و متنوع تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه سال جاری با ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی به بهره‌برداری کامل جهت استفاده عموم قرار گیرد.

وی در پایان بیان کرد: اعتقاد داریم که افزایش فضاهای سبز در شهر، علاوه بر بهبود کیفیت فضای بصری شهری و رفاه شهروندان، باعث حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا نیز کمک خواهد کرد، این اقدامات قدمی مهم به سوی شهری سالم تر و پایدارتر است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا