جانشین گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان گفت: از ابتدای سال، سه هزار و ۷۰۰ بازدید نظارتی از موسسات گردشگری گلستان اجرایی شده است.

به‌گزارش گلستان رسا از گرگان؛ علی نوری دوشنبه ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۲  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد سه هزار و ۷۰۰ بازدید نظارتی توسط کارشناسان نظارت معاونت گردشگری در راستای نظارت بر ارائه خدمات، صیانت و رعایت عفاف و حجاب و بررسی موارد بهداشتی از تأسیسات گردشگری استان مانند، مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی اجرایی شد.

جانشین و رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی گلستان افزود: از این تعداد بازدید، دو هزار و ۸۱۳ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۵۷۷ بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی و ۳۱۰ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی استان است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها تعداد ۱۲ مورد اخطار، ۲۶ مورد تذکر و ۲۰ مورد تشویق برای واحدهای گردشگری سطح استان به ثبت رسیده است.

نوری بیان کرد: علاوه بر این نظارت‌ها، گشت‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی در همه شهرستان‌های استان که یکی از اولویت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر است در همه ایام سال انجام می شود.

جانشین و رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان در پایان گفت: فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر مختص نوروز نیست و در طول ایام سال بازدیدهای نظارتی از مراکز گردشگری  به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا