رئیس مجمع خیرین استان گلستان از اجرای طرح «همیاران آرامش » در دو محله کم برخوردار سید آباد و بدلجه شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گنبد: محمد شهرکی رئیس مجمع خیرین ظهر سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه درحاشیه برگزاری طرح ملی «همیاران آرامش» که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله سیدآباد شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: این طرح ملی اقدامی مشترک از سوی نیروی انتظامی گنبدکاووس با مشارکت مجمع خیرین استان گلستان به موازات طرح نذر تخصص و بانک زمان است که در راستای آن خدماتی رایگان از قبیل بهداشت و درمان، کارگاههای مهارت در دو محله کمتر برخوردار ارائه می شود.

رئیس مجمع خیرین استان گلستان افزود: رسانه ها همانطور که موضوعات و عناوین روز را اطلاع رسانی می کنند باید اقدامات امید آفرین را انتشار دهند.

وی گفت: امروزه وضعیت اقتصادی به شدت سخت شده و مردم باید هوای یکدیگر را داشته باشند، بطور مثال اگر در یک خانواده زندانی وجود داشته باشد، مردم باید با سعی و تلاش گره از مشکل این فرد باز کنند تا پیامدهای منفی، خانواده آن شخص را درگیر نکند.

وی در ادامه بیان کرد: رسانه ها باید اقدامات افراد خیر و نیکوکار در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به گوش مردم برسانند تا مردم بدانند که هنوز هم افرادی وجود دارند که از دل مردم به داد مردم برسند.

شهرکی خاطر نشان کرد: همانطور که شهدا با خون خود، امنیت را به ایران و اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان به رخ همگان کشیدند، خیران و نیکوکاران هم با انجام اقداماتی در راه کمک به مردم در تلاش هستند تا از مشکلات مردم بکاهند.

وی تصریح کرد: بهره گیری از مدیران با تجربه را در خروج از بحران های اقتصادی بسیار موثر دانست و گفت: دولت هم در حوزه های مختلف تلاش می کند تا مشکلات را حل کند و اقتصاد را سر و سامان دهد.

مجمع خیرین استان گلستان در پایان گفت: مسئولان مربوطه باید در این اوضاع اقتصادی تعادلی در عرضه و تقاضا ایجاد کنند تا هر فردی بتواند مشکلات مردم و جامعه را برطرف و حل کند، که یقینا این راه منجر به عمران و آبادانی و پیشرفت می‌شود.

نادعلی صادقی فرمانده انتظامی گنبدکاووس در حاشیه این طرح اظهار کرد: طرح همیاران آرامش یک طرح ملی است که توسط نیروی انتظامی با همراهی جامعه خیرین و مسئوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح امروز در دو محله کم برخوردار سید آباد و بدلجه گنبدکاووس با همراهی نیکوکاران این شهرستان در حال اجرا است و که خیران تمام هزینه اجرای طرح و هزینه داروی افراد ویزیت شده را تقبل کردند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا