مدیر باشگاه ورزشی تنیس فدال: اختلاف نظر در تفسیر قرارداد با جمعیت هلال احمر گلستان بحثی بوده که تقریبا چند سال است که ما را با چالش مواجه کرده است و متاسفانه مدیر عامل جمعیت هلال احمر حاضر به گفتگو نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا؛ مهدی صالحی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه ورزشی تنیس فدال به مساحت تقریبی سه هزار و ۸۰۰ متر مربع دارای پنج زمین استاندارد تنیس خاکی بوده که همزمان ۲۰ ورزشکار می توانند از این فضا استفاده کنند.

وی افزود: این باشگاه جزو ۱۰ باشگاه استاندارد و برتر تنیس در کشور است و قابلیت برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی را دارد.

به گفته وی، در ابتدا این پروژه در دو فاز شامل راه اندازی زمین های تنیس و ساختمان اداری رفاهی طراحی شد.
صالحی گفت: فاز نخست به اتمام رسیده و در فاز دوم ساختمان مد نظر با مساحت تقریبی ۶۶۰ متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است که امیدواریم تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: تا کنون ۱۵ میلیارد برای تاسیسات ثابت، قابل حمل و منقول این باشگاه هزینه شده است.

وی در رابطه با علت روند کند تکمیل ساختمان رفاهی و اداری این مجموعه توضیح داد: در سال ۹۸ عرصه خام و بایری که وضعیت مشخصی داشت را تحویل گرفتیم که مالکیت این زمین برای جمعیت هلال احمر گلستان بوده و بنده به عنوان طرف دوم قرارداد بر طبق موضوع قرارداد اقدامات مربوط به طراحی، پیاده سازی و اجرا را انجام دادم که تمام این اقدامات با اطلاع، مجوز و با امضای طرف اول قرارداد یعنی جمعیت هلال احمر گلستان انجام شده است.

وی گفت: اختلاف نظر در تفسیر قرارداد با جمعیت هلال احمر گلستان بحثی بوده که تقریبا چند سال است که ما را با چالش مواجه کرده است.

وی گفت: با شرایطی که پیش آمد، این مجموعه برای مزاکره با جمعیت هلال احمر گلستان تمام تلاش خود را به کار گرفت که متاسفانه تقاضای ملاقات حضوری به طرق مختلف پاسخ داده نشد و تاکنون نتوانستم با مدیر عامل هلال احمر گلستان دیدار داشته باشم و حدود دو سال است که با این چالش مواجه هستیم.

صالحی گفت: ساختمان مورد نظر دارای پروانه و ناظر بوده و طراح آن مشخص و تمام نقشه ها ممهور به مهر شرکت مشاور و دفتر فنی جمعیت هلال احمر گلستان است.
مدیر باشگاه ورزشی تنیس فدال ادامه داد: سال گذشته این مجموعه حدود سه ماه به واسطه دستور موقتی که هلال احمر از دادگاه گرفته بود تعطیل شده و متحمل خسارت شد.
وی اضافه کرد: در عنوان دعوا دو موضوع کیفری و حقوقی مطرح شده است که برای تصرف عدوانی قرار منع تعقیب صادر شد و موضوعات حقوقی که طرف اول قرارداد (جمعیت هلال احمر گلستان) آنها را مبنای شکایت خود قرار داده مربوط به برخی از بندهای قرارداد است.
وی ادامه داد: بر طبق مستندات، اراده و قصد طرفین از ابتدا به سمت ساخت و تکمیل این مجموعه بوده که به همین دلیل ما را برای اخذ پروانه به شهرداری معرفی کرده اند و در بند بند قرار داد از مشارکت یاد شده است.

وی گفت: مغایرت سند با میزان عرصه ای که در اختیار ما قرار داده شد یکی از بدعهدی هایی بود که از سمت طرف اول قرار داد رخ داد و باعث به وجود آمدن مشکل پارکینگ برای این مجموعه شد.
صالحی بیان کرد: علاقه مندیم به جای مناقشه به سمت گفتگو و مذاکره برویم.
وی تصریح کرد: در زمان مدیریت فعلی هلال احمر برای دریافت انشعاب آب مراجعه کردیم اما مدیر عامل جمعیت هلال احمر طی نامه ای به اداره کل آب و فاضلاب گلستان از آنان خواسته که به دلیل اختلاف هلال احمر با باشگاه تنیس فدال به این مجموعه انشعاب آب داده نشود.

وی گفت: به عنوان طرف دوم قرار داد به دنبال تکلیف حقوقی خود هستم .

وی در پایان گفت: چه بسا خواسته دوستان این است که عرصه را بر ما تنگ کنند تا مجموعه ای که سرمایه گذاری و ساخته شده را رها کنیم که امیدوارم این تصویر ذهنی ما اشتباه باشد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا