معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به وضعیت استحکام بنای مدارس غیردولتی تاکید کرد: استحکام بنای مدارس غیردولتی از موضوعات حقوق عامه است و با جدیت پیگیری می‌شود و در این موضوع با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ صبح امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ سومین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، سیدرضا نظری مدیرکل آموزش‌ و پرورش، فرهاد سمیعی مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری و سایر مسئولان در سالن فرهنگ اداره‌کل آموزش‌ و پرورش برگزار شد.

سیدعلی مهاجر در این جلسه اظهار کرد: بسترسازی و توجه ویژه به فرهنگ نماز در مدارس دانش آموزان گلستان را در مقابل آسیب‌های احتمالی ایمن می‌کند.

وی بیان کرد: حضور مستمر و منظم امامان جماعت در مدارس در ترویج و توسعه فرهنگ نماز تاثیرگذار بوده و دانش‌آموزان با برنامه‌های متنوع به اقامه نماز جذب می‌شوند.

مهاجر همچنین با اشاره به وضعیت استحکام بنای مدارس غیردولتی تاکید کرد: باید حمایت از این‌گونه مدارس را در راستای استحکام بناهای آموزشی گلستان بیشتر کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: استحکام بنای مدارس غیردولتی از موضوعات حقوق عامه است و با جدیت پیگیری می‌شود و در این موضوع با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا