شرکت تعاونی «ایده گستر مهر آیین گلستان زمین» با حضور حسین خواجه مظفری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیئت موسس و اعضا این تعاونی با هدف پشتیبانی و ایجاد نشاط و سلامت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا ؛ شرکت تعاونی «ایده گستر مهر آیین گلستان زمین» با حضور حسین خواجه مظفری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیئت موسس و اعضا این تعاونی با هدف پشتیبانی و ایجاد نشاط و سلامت افتتاح شد.

خواجه مظفری در این مراسم اظهار کرد :هدف این تعاونی در حوزه نشاط و سلامت  قابل ستودنی است ونخستین واحدی است که خلا آن  احساس میشد و در حال حاضر  با ایجاد  این مجموعه اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خواهد خورد .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود :این شرکت تعاونی با هدف و طرح های خوبی که در ایجاد نشاط آوری دنبال میکند انتظار میرود در آینده ای نه چندان دور  از استانهای همجوار و کل کشور برای عضویت یا زیر مجموعه این تعاونی  پیش قدم  خواهند شد.

وی تصریح کرد: در سطح استان ۳۱۰۰شرکت تعاونی در بخش های کشاورزی،صنعت،خدمات، در حال فعالیت هستند و تا به امروز در سطح کشور  تعاونی که به عنوان سفیر نشاط و سلامت باشد ،نداشتیم   و فعالیت این تعاونی  ویژه و خاص است.

خواجه مظفری گفت :این شرکت تعاونی به عنوان یک سرمایه بزرگ تلقی میشود و اینکه با آن وارد مرحله اقتصادی  و درآمد زایی شود از ارزش و اعتبار بالاتری برخوردار می‌شود.

وی بیان کرد:کارآفرینی و اشتغال خیلی باهم تفاوت دارند بطوری که  اشتغال با پول ایجاد میشود ولی کارآفرینی یعنی یه کار جدید بوجود آوردن است و اگر بدون پول بتوانید دو شغل ایجاد کنید به آن کارآفرینی گفته میشود .
وی همچنین گفت:به طور یقین شما کارآفرینید و برای آیندگان در تلاش هستید واداره تعاون کار و رفاه اجتماعی از طریق معافیت های مالیاتی و تسهیلات ارزان قیمت شما را حمایت خواهد کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت : کار شما واقعا جای تقدیر دارد زیرا  شما توانستید سه نسل را در کنارهم حفظ و پرورش دهید.

گفتنی است: در این شرکت  تعاونی پروانه آژیرمدیرعامل وعلی اصغر سلیمانی رئیس هیئت مدیره،مژگان سبحانی نائب رئیس، علی دزیانی بازرس،زهرا شاهینی عضو علی البدل،عماد شریعتمداری بازرس علی البدل،مهشید گلیان عضو علی البدل فعالیت میکنند .

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا