مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: ۱۵۱ پروژه عمرانی در روستاهای این استان با اعتبار بالغ بر ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ سید محمد حسینی شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲  در مراسم متمرکز افتتاح و بهره برداری از ۱۵۱ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان که با حضور معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور و استاندار برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه از تکالیف بنیاد مسکن است، که بطور ائتلافی در راستای محرومیت زدایی، توسعه، عمران و آبادانی روستا ها به بهره برداری رسید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان افزود: این ۱۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی در ادامه بیان کرد: طی بازدید با فرماندار کردکوی و تاکید برمطالبه مردم تصمیم بر آن شد، که بهسازی محور یساقی به بندر ترکمن بطور جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی با توجه به اینکه روستای یساقی ۵ هزار نفر جمعیت و قابلیت شهر شدن را دارد، بیان کرد: حدود ۱۱ کیلومتر مسیر آن با حمایت دولت و مشارکت اداره راهداری انجام شده و ۶ کیلومتر آن یعنی ۵۰ درصد بهسازی شده است.

حسینی خاطر نشان کرد: بصورت ائتلافی بهسازی، آسفالت، جدول گذاری و بلوار وسط در سوم خرداد سال ۱۴۰۳ تکمیل و افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: طی دوسال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد در راستای اجرای طرح های هادی هزینه شده است که در مقایسه با دوسال گذشته  دو برابر شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در پایان گفت: این محور کریدوری است که از سه جهت گرگان، کردکوی، بندرترکمن تردد می شود و بهسازی آن باعث  ایمن سازی و تسهیل در تردد خواهد بود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا