مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان از افزایش ۲۴۶ درصدی حمایت یارانه ای از صنایع کوچک توسط این دستگاه در دولت سیزدهم خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ رضا شهمرادی، اظهارکرد: در دولت سیزدهم حمایت یارانه ای شرکت شهرک های صنعتی گلستان از صنایع کوچک ۲۴۶ درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان با بیان اینکه در دو سال پایانی دولت قبل ۱۳ میلیارد ۹۵۲ میلیون ریال از صنایع کوچک حمایت یارانه ای شد، افزود: این رقم حمایتی در دو سال نخست دولت سیزدهم به ۴۸میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال رسیده است.

وی در توضیح کمک های بلا عوض به صنایع کوچک استان، گفت: خوشبختانه حمایت مالی دولت جدید در این زمینه بسیار خوب بوده تاجاییکه در این مدت رشد ۱۳۱ درصدی را برای استان شاهد بودیم.

شهمرادی ادامه داد: در سال های ۹۸ و ۹۹ مجموع کمک بلاعوض به صنایع استان ۱۶۹ میلیارد ریال بوده در حالی این رقم در دو سال بعد از آن به ۳۹۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی زیر سازی و خیابان کشی فاز توسعه شهرک صنعتی گنبد را از دیگر پروژه های تکلمیلی در دو سال اخیر دانست و اضافه کرد: این طرح به مساحت ۶۴ هکتار با مبلغ قرارداد ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان از حفر و تجهیز چاه آب در شهرک های صنعتی گنبد، کردکوی و بندر ترکمن خبرداد و افزود: این پروژه ها با هدف افزایش ۳۰ لیتر برثانیه انجام شد که ۸۰ میلیارد ریال هم برای آن هزینه شد.

وی در خاتمه احداث شبکه برق رسانی در فاز توسعه شهرک صنعتی گنبد به مبلغ ۲۴ میلیارد ریال را از دیگر طرح های اجرا شده در این مدت برشمرد و گفت: تجهیزات الکترومکانیکال مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی گنبد از محل اعتبار سفر ریاست محترم جمهور به استان به مبلغ ۷۶ میلیارد ریال هم خریداری شده است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا