فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: هر جایی که خون مظلومی ریخته شد، ریشه در رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی دارد‌ و عاملان این حادثه تروریستی باید منتظر سیلی محکمی از ملت ایران باشند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ مردم گرگان ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع)  اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

سردار علی جمعه ملک شاهکویی در این تجمع اظهار کرد: عوامل اصلی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بدون شک صهیونیست و آمریکای جنایتکار هستند و تجربه نشان داده هر جایی که خون مظلومی ریخته شد، ریشه در رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی دارد‌ و عاملان این حادثه تروریستی باید منتظر سیلی محکمی از ملت ایران باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: دشمنان با این حملات تروریستی بدنبال القای شکست به جمهوری اسلامی هستند، و بدانند و آگاه باشند که اقتدار جمهوری اسلامی، روحیه دفاعی و حضور مردم در تمام عرصه ها است و با این اقدامات نمی‌توانند ذهن مردم را مسموم کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان قصد آلوده کردن فضای عمومی و دامن زدن به امنیت روانی جامعه با هدف القای ناکارآمدی  نهاد های امنیتی را دارند و تمام تلاش خود را به کار می برند تا جوی نا آرام در جامعه بوجود آورند.

ملک شاهکویی با اشاره به  شکست دشمن در عملیات روانی و آشوب سال ۱۴۰۱ گفت: با اقتدار نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی نتوانستند به هدف خود برسند و در حال حاضر هم  انتخابات ۱۴۰۲ را نشانه گرفتند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان گفت: شهیدان حادثه تروریستی از طرف خداوند انتخاب شده بودند و مردم مطمئن باشند که خون آنها پایمال نخواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا