مدیر شهرداری منطقه سه گرگان گفت: بعد از ۲۵سال چشم انتظاری شهروندان، بخشی از بلوار ۴۵ متری طبیعت باز شد وشهرداری برای تملک و بازگشایی این مسیر که میدان مدرس را به جرجان متصل خواهد کرد تاکنون 65 میلیارد تومان هزینه کرده است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ محسن کریمی با اشاره به بازگشایی بلوار ۴۵ متری طبیعت اظهار کرد: پس از دو سال برگزاری جلسه‌های مستمر و کارشناسی با مالک، شهرداری گرگان موفق به تملک و بازگشایی معبر به مساحت ۲۱ هزار و ۸۰۰ متر مربع شد.

مدیر شهرداری منطقه سه گرگان افزود: بازگشایی این محدوده از حدود ۲۵ سال قبل و در دوره‌های مختلف مدیریت شهری مطرح بود اما به علت قرار نداشتن در اولویت‌های مدیران و همچنین نبود بودجه کافی، انجام نشده بود تا اینکه با توجه به مطالبات اهالی این منطقه و لزوم ایجاد رینگ شرقی گرگان، این پروژه در اولویت شهرداری قرار گرفت.

کریمی خاطر نشان کرد: شهرداری گرگان برای تملک و بازگشایی معبر سه راه امامزاده تا بلوار جرجان تا کنون حدود ۶۵ میلیارد تومان هزینه کرده است.

مدیر شهرداری منطقه سه گرگان در پایان گفت: به منظور تکمیل رینگ شرق گرگان (میدان مدرس تا بلوار جرجان) نیاز به آزادسازی و بازگشایی حدود ۴۰ هزار متر مربع دیگر از این محور است که بخشی از آن در حال تشکیل پرونده و برای بخش دیگری در حال انجام مذاکرات هستیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا