رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در غزه مظلوم و مقتدر چندین هزار کودک و مادر به شهادت رسیده است و اصلی‌ترین مقاومت را زنان غزه باعث شدند.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در آیین اجلاسیه شهدای زن کشور که به میزبانی بندر ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: امروز چشم جهانیان به غزه دوخته شده و شاهد جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی و پشتیبانی‌های گسترده جهان‌خواران عالم به‌ویژه آمریکای بزرگ از این رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: یکی از مفاهیم بلند و ارزشمندی که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به دنیا عرضه کرد مفهومی به‌عنوان مقاومت است، مقاومت و پایداری درسی بود که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به آن تمسک جست و بر اساس آن راهبردی که از امام راحل دریافت کرده بود، در راستای پیروی از رهنمودهای امام (ره) و رهبر انقلاب راست‌قامت ایستاد.
سلیمانی بیان کرد: گفتمانی که ملت ایران در انقلاب اسلامی آغازگر آن بود باعث شد که نخستین پیروزی را در بهمن سال ۵۷ کسب کرده و نظام جمهوری اسلامی در یک سرزمین راهبردی و تأثیرگذار استقرار پیدا کند.
وی افزود: فداکاری‌های ۹۲۰ شهیده اهل‌سنت در میان خیل عظیم شهیدان سطح کشور حقیقتاً قابل‌ستایش و ستودنی است و این به مفهوم مقاومت و پایداری است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در غزه مظلوم و مقتدر چندین هزار کودک و مادر به شهادت رسیده است و اصلی‌ترین مقاومت را زنان غزه باعث شدند زیرا این مادران هستند که از ناحیه شهادت کودکان و فرزندان بیشترین آسیب و فشار را می‌بینند.
وی گفت: امروز فرهنگ مقاومت در سطح جهان اسلام منتشر شده است و جغرافیای جهان اسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی دچار تحول شد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا