معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بنای انقلاب اسلامی توسط مردم رقم خورده لذا امید آفرینی و خدمت به مردم باید سرلوحه کار مسئولان نظام باشد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ سردار حسین معروفی پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه در مراسم استقبال نمادین ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در فرودگاه شهدای گرگان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب وحی است و امام راحل از سال ۱۳۴۱ پایه‌های نظامی الهی را بنا‌ و به مدت ۱۵ سال برای همراه کردن افکار عمومی و نخبگان تلاش کرد.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت ایران با مدیریت امام راحل توانست نظام سلطنتی را از ریشه ساقط و حکومت اسلامی را جایگزین آن کند و با رای مردم، جمهوری اسلامی این نظام را آغاز و بقای آن را به خود مردم سپرد.
وی با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با کمک مردم به پیروزی رسید، بیان کرد: بنای انقلاب توسط مردم رقم خورده و امید آفرینی و خدمت به مردم باید سرلوحه کار مسئولان نظام باشد.
وی تصریح کرد: دشمن با جنگ نرم به مقابله با ایران آمده که این جنگ پیچیده تر از جنگ سخت است، بستر مقابله ما زمین نیست فضای مجازی است که حقیقت را وارونه نشان می دهد و ما باید همه تلاش خود را برای بستر سازی ظهور و برداشتن گام دوم انقلاب به کار بگیریم.
وی گفت: میراث امام راحل، میراث مکتب الهی است و دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه ها و توطئه های مختلفی را طراحی کردند اما ملت ایران با هوشمندی آنها را ناکام کرد.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: شرکت در انتخابات یک امر ضروری برای حل مشکلات مردم و تعیین سرنوشت جمهوری اسلامی ایران است و مردم با شرکت در انتخابات در واقع به خودشان رای می دهند.

خبرنگار فاطمه زمانی
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا