رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور گفت: طی تفاهم نامه ای که بین آموزش و پرورش و مجمع خیرین کشور منعقد شده است، دانش آموزانی که نیاز به خدمات پزشکی به خصوص بیماری های صعب العلاج دارند با توجه به تفاهم نامه با نظام پزشکی از خدمات درمانی برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ حبیب الله بور بور در همایش سالانه مجمع خیرین استان گلستان با بیان اینکه مجامع خیرین در ۱۴ استان کشور شکل گرفته است، اظهار کرد: هشت مجمع خیرین عضو مجمع کشوری خیرین بوده و ۴۰ شخصیت حقوقی و حقیقی عضو بنیاد های مختلف و همچنین ۵۰ موسسه هم عضو این مجمع هستند.

وی افزود: خوشبختانه در شش شهرستان گلستان مجامع خیرین شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: کار مجمع خیرین هماهنگی و همکاری بین مجامع است و به دلیل اینکه مجمع خیرین کشور عضو شورای اجتماعی کشور هم است، مسائل و مشکلات مربوط به خیرین را در دولت مطرح و اگر نیاز به تصویب موضوعی باشد تلاش می کند مصوبه مورد نظر را بگیرد.

بوربور در ادامه گفت: در برنامه میان مدت مجمع خیرین، موضوع نذر تخصص مطرح است که افراد با تخصص های مختلف می توانند به مردم خدمت کنند.

وی بیان کرد: طی تفاهم نامه ای که بین آموزش و پرورش و مجمع خیرین کشور منعقد شده است، دانش آموزانی که نیاز به خدمات پزشکی به خصوص بیماری های صعب العلاج دارند با توجه به تفاهم نامه با نظام پزشکی از خدمات درمانی برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه در برنامه های دراز مدت مجمع خیرین کشور موضوع بانک زمان مطرح است، توضیح داد: با توجه به سالمند شدن جمعیت کشور در آینده، از هم اکنون برنامه ریزی شده تا کمک هایی را به نیازمندان داده تا در زمان سالمندی بتوانند از حمایت های مورد نیاز بهره مند شوند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا