سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: برند سازی در شهرهای مختلف گلستان می تواند در توسعه گردشگری استان بسیار کمک کننده باشد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید محسن حسینی در دیدار شهرداران نوکنده و بندرگز و اعضای شورای شهر نوکنده اظهار کرد: شهرهایی که در ورودی استان هستند، ظرفیت فراوانی دارند، اگر مجموعه شهرداریها و سایر دستگاه های مرتبط در ورودی استان زیربنای گردشگری را ایجاد کنند، شاهد جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری در این شهرها خواهیم بود.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان افزود: یکی از موضوعاتی که باید به آن پرداخت، برندسازی برای شهرها است، مثلا در شهری مثل نوکنده، “جشن آلو” که هرساله برگزار می شود می تواند تبدیل به یک برند برای این شهر شود و حتی درختان مرتبط با آن فضای سبز درون شهری را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: اگر شهر بندرگز علاوه بر سواحل خلیج گرگان، از وجه تسمیه خود که “درختان گز” است برای غالب فضای سبز بهره گیری کند، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

وی تصریح کرد: شهرهای جنوبی استان که در پایاب رشته کوه البرز قرار دارند، پس از هر بارندگی شدید دچار مشکل می شوند و لازم است شهرداریها ضمن انجام تهمیدات لازم، راههای کمک های دولتی را نیز با همکاری این دفتر پیگیری کنند.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا