رئیس پارک علم و فناوری گلستان از برگزاري نمايشگاه هفته پژوهش و فناوري امسال به مدت 4 روز در محل کارخانه نوآوري گرگان خبر داد.

گزارش گلستان رسا ؛ حامد پاک‌نژاد از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال به مدت ۴ روز در محل کارخانه نوآوری گرگان خبر داد و اظهار کرد؛این نمایشگاه با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور در ۲۳ غرفه از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۴ آذرماه به صورت حضوری است.

دبیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار گلستان افزود: این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ با حضور استاندار گلستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاه‌های استان در محل کارخانه نوآوری گرگان ( واقع ابتدای کمربندی گرگان- روبه‌روی اکبرجوجه) اغاز به کار خواهد کرد .

وی در ادامه به برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول زمان نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تعداد ۶ کارگاه آموزشی و  پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه طی ۴ روز در محل نمایشگاه برگزار می‌گردد که جزئیات و ساعات دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

پاک‌نژاد ادامه داد: بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین می‌توانند با حضور در این نمایشگاه از بخش‌های مختلف مشاوره‌ای از قبیل مشاوره‌های تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره‌ عمومی کسب‌وکار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری استفاده نمایند.

وی افزود: در نمایشگاه امسال نیز همچون سال گذشته، با تخصیص فضاهایی برای انجام بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده سعی شده فضایی متفاوت برای بازدیدکنندگان به ویژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم آوریم.

گفتنی است؛ بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار گلستان تا روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ دایر، بازدید برای عموم آزاد و  علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر به مدت چهار روز از نمایشگاه دیدن فرمایند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا