مسئول قرارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) گلستان از برگزاری بیش از ۸۰ برنامه با حضور سفیران کریمه اهل بیت در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ ابوالفضل بخشیانی در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت، ویژه برنامه های دهمین دوره سفیران کریمه اهل بیت (ع) از روز ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در ۱۰ شهرستان گلستان با محوریت یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت اجرا می شود.

مسئول قرارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) گلستان افزود: در این ایام بیش از ۸۰ برنامه با حضور ده خادم حرم حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

وی گفت: عطرافشانی گلزار شهدا و امامزادگان، حضور در مراسمات استانی و شهرستانی، حضور در یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت گلستان، تقدیم تبرک حرم حضرت معصومه و اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان،حضور در بیمارستان‌ها، زندان‌ها، دیدار با بزرگان شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی و استاندار، حضور در خانه سالمندان و معلولان از برنامه های این کاروان است که در استان اجرا می‌شود.

بخشیانی در ادامه بیان کرد: در هر شهرستان با حضور خدام کریمه اهل بیت (ع) با پنج خانواده شهید دیدار و بسته متبرک حرم حضرت معصومه (س) به آنها تقدیم می شود.

وی گفت: طبق آیین هر ساله، در روز ۲۳ اردیبهشت، اختتامیه ویژه برنامه های حرم حضرت معصومه(س) و مراسم استقبال از خادمین کاروان زیر سایه خورشید و خدام امام رضا (ع) را خواهیم داشت.

مسئول قرارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) گلستان در پایان گفت: با تلاش این قرارگاه برای اولین بار در گلستان کاروان دانش آموزی در قالب طرح زائر اولی ها با حضور ۶۰۰ دانش آموز به مدت ۱۴ روز به کربلای معلی اعزام شدند.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا