استاندار گلستان با اشاره به جایگاه وحدت در سطح استان گفت : همراهی و بصیرت علما در حوادث اخیر موجب ارتقا و تقویت انسجام در استان شد و به برکت این ایام هوشیاری همه پیروان اقوام و مذاهب در استان شایسته تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علی محمد زنگانه یکشنبه ۱۷ مهر در جشن بزرگ میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت با حضور آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک ایام اظهار کرد: وحدت و انسجام مورد تاکید پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص)، ائمه اطهار علیهم السلام ، امام راحل و مقام معظم رهبری است و ایشان می فرمایند که وحدت یک تاکتیک نیست بلکه استراتژی مبتنی اعتقادات و برداشت صحیح از دین است.

وی افزود: مردم شریف گلستان به مثابه رنگین کمان اقوام ایران زمین با بصیرت، آگاهی و وحدت مثال زدنی در کنار هم هستند.

استاندار گلستان گفت: علی رغم مشکلات در برخی نقاط کشور، مردم انقلابی گلستان با بصیرت و آگاهی ، شور و شعور در برابر توطئه های دشمنان اقدام کردند.

زنگانه یادآور شد: همراهی و بصیرت علما در حوادث اخیر موجب ارتقا و تقویت انسجام در استان شد و به برکت این ایام هوشیاری همه پیروان اقوام و مذاهب در استان شایسته تقدیر است.

وی خاطر نشان کرد: هوشیاری در شرایط فعلی بسیار پراهمیت است چرا که اختلافات موجب از بین رفتن شوکت مسلمین می شود و دشمنان به عنوان یک استراتژی به دنبال اختلاف افکنی هستند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا