دبیر فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی گفت :درفدراسیون به دنبال همگانی کردن رشته های ورزشی اتومبیلرانی و موتور سواری هستیم و در این راستا به استان‌ها ابلاغ شده که پیست‌های اتومبیلرانی و موتور سواری بر روی تمامی علاقمندان در این رشته باز شود .

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان: فرهاد نجات فصیحی ،دبیر فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی در حاشیه مسابقات اتومبیلرانی اظهار کرد: سومین راند مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور با حضور ۵۵ ورزشکار از ۱۵ استان در بخش آقایان به میزبانی گلستان در شهر گرگان برگزار شد.

دبیر فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی افزود:امسال گلستان دو رویداد کشوری موتورسواری و اتومبیلرانی را میزبانی کرده است.

وی گفت :این مسابقات در سطح قهرمانی کشور است و راند بعدی قهرمان کشور مشخص میشود.

وی تصریح کرد :مسابقات اتومبیلرانی به دلیل اینکه در پیست برگزار می‌شود نیازی به داشتن گواهینامه ندارد و همه علاقه مندان می‌توانند با رعایت اصول ایمنی شرکت کنند.

نجات فصیحی در ادامه بیان کرد: در این دوره مسابقات یک نوجوان ۱۳ ساله شرکت کرده و این ورزشکار توانست در این دوره رکورد ورزشکاران اسلالوم را بشکند و امید است یکی از ورزشکاران خوب در این رشته شود.

دبیر فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی در پایان گفت :ما در فدراسیون به دنبال همگانی کردن رشته های ورزشی اتومبیلرانی و موتور سواری هستیم و در این راستا به استان‌ها ابلاغ شده که پیست‌های اتومبیلرانی و موتور سواری بر روی تمامی علاقمندان در این رشته باز شود .

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا