رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگی انقلاب اسلامی ۴۵ بافت فرسوده، مدرسه و مسجد مرمت و بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ ابوالفضل تجری در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: بزرگترین پروژه و سیاست این دوره شورای شهر و شهرداری توجه به محرومان و مناطق کم برخوردار است که در این راستا به محلاتی که در سنوات قبل مورد بی توجهی قرار گرفته بودند، اهمیت ویژه داده شد.

رییس کمسیون خدمات شهری گرگان افزود: در این دوره از کمیسیون اقدامات خوبی در راستای توجه به مناطق کم برخوردار صورت گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای انضباط شهری، اقداماتی از قبیل ساماندهی دستفروشان، سد معبر،جمع آوری سگ های بلا صاحب، توجه به سرانه فضای سبز و پارکهای محلات، بروز رسانی اقلام و تجهیزات آتش نشانی بود.

وی از دیگر اقدامات این کمیسیون را محیا کردن زمین چمن مصنوعی در محلات، جمع آوری زباله گردهای سطح شهر، راه اندازی پلیس ساختمان، حمایت از کسبه شب بازار، رفع معضل بازگشایی معبر رودخانه گلها از کنار ضلع شرقی ارتش تا خیابان شهید بهشتی و صدور رایگان پروانه ساخت در بافت فرسوده اعلام کرد.

تجری گفت: عملیات اجرایی آرامستان جدید آغار شده و تا ۳ماهه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون خدمات شهری گرگان در پایان گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگی انقلاب اسلامی طرح شهید سلیمانی با هدف مرمت خانه های فرسوده ۴۵ شهروند کم برخوردار، طرح شهید عجمیان مرمت ۴۵ مدرسه و طرح شهید آرمان علی وردی با هدف مرمت ۴۵ مسجد، توسط شهرداری اتفاق افتاد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا