مدیر منابع آب شهرستان گرگان گفت : در راستای مبارزه با آبخوان خواری و حفظ و صیانت از منابع آب زیرزمینی با تلاش های شبانه روزی اکیپ های گشت و بازرسی از منابع آب و پشتیبانی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی تعداد ۶ دستگاه حفاری غیرمجاز توقیف و برابر قانون به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ امین عموزادمدیر منابع آب شهرستان گرگان اظهارکرد: در راستای مبارزه با آبخوان خواری و حفظ و صیانت از منابع آب زیرزمینی تا پایان شهریور ماه با تلاش های شبانه روزی اکیپ های گشت و بازرسی از منابع آب و پشتیبانی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی تعداد ۶ دستگاه حفاری غیرمجاز توقیف و برابر قانون به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل شد.

وی افزود :در راستای حفاظت و کنترل منابع آب و برخورد با تخلفات دستگاه های حفار مجاز که بعضا حفاری غیر مجاز انجام می دهند، این دستگاه ها پلمب و طی دستور قضایی به پارکینگ منتقل شد.

عموزاد بیان کرد: این مدیریت در راستای تحقق مفاد قانون توزیع عادلانه آب در حوزه های حفاظت و بهره برداری از منابع آب، اقدامات لازم را به عمل آورده و با هر گونه تخلف در این زمینه مطابق قانون برخورد خواهد نمود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا