مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از ثبت سفارش کتاب ۲۹۸ هزار دانش آموز گلستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سیدرضا نظری از توزیع کتب درسی دانش آموزان و ارسال به مناطق خبر داد و اظهار کرد: کتب درسی دانش آموزان در انبار کتاب آموزش وپرورش استان تجمیع شده است و توزیع به شهرستانها و مناطق در حال انجام است.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: از ۴۲۱ هزار و ۵۶ دانش آموز گلستانی، ۲۹۷ هزار و ۴۴۹ نفر (۷۰ درصد) تا کنون موفق به ثبت کتب درسی خود شده اند.

وی با اشاره به اتمام زمان ثبت نام کتب درسی میان پایه در چهارم تیرماه گفت: دانش آموزان میان پایه باید در انتظار زمان تمدید ثبت نام کتب درسی باشند؛ البته در حال حاضر سامانه ثبت‌نام کتب درسی برای پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم فعال می باشد.

نظری اظهارکرد: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور، توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی از (۱۰ شهریور) آغاز می شود.

وی، زمان اصلاح سفارش کتب درسی را تا (۳۱ شهریور) اعلام کرد و گفت: توزیع کتب از مناطق استان گلستان به مدارس از (۱۱ تا ۳۱ شهریور) انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: توزیع کتب در مدارس نیز (۱۸ شهریور) تا (۱ مهر) انجام می شود و دانش آموزان برای دریافت کتاب های درسی خود باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان افزود: اولیا گرامی و مدیران مدارس می توانند جهت سفارش کتب درسی از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام کتاب های درسی اقدام کنند و توجه داشته باشند که ثبت‌ سفارش کتب درسی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا