شهردار گرگان گفت: با اشاره به عدم فعال بودن پل های عابر پیاده شهرداری به دلیل درخواست شهروندان خواهان جمع آوری پل های عابر پیاده میدان شهرداری است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سید محمدرضا سید النگی با اشاره به عدم فعال بودن پل های عابر پیاده بیان کرد: شهرداری به دلیل درخواست شهروندان خواهان جمع آوری پل های عابر پیاده میدان شهرداری است.

شهردار گرگان همچنین از برنامه ریزی برای تبدیل گرگان به شهر هوشمند خبر داد و گفت: شفافیت، حرکت به سمت تبدیل شدن به شهر هوشمند در کنار تبدیل شدن به مقصد گردشگری و مفهوم شهر انتظار شعارهای این دوره مدیریت شهری است.

سیدالنگی در خصوص توجه به محلات کم برخوردار نیز خاطرنشان کرد: ۲۱ محله شهر طبق مطالعات انجام شده جزو محلات کم برخوردار هستند و توزیع عادلانه بودجه در این محلات در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، با تشکیل قرارگاه جهادی طی ۲۰ گام برنامه رفع محرومیت محلات از کوی انجیراب به عنوان اولین محله آغاز شده و اقدامات بسیار خوبی طی چند روز اخیر توسط دستگاه های مختلف شکل گرفته است.

سید النگی در رابطه با مشکلات در پروژه های شهرداری و به تبع آن محکومیت های مالی شهرداری گفت: از این پس شهرداری گرگان برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی به هیچ وجه زمینی که صرفا قول نامه داشته باشد را معامله نخواهد کرد و تنها مالکینی که سند تک برگ دارند شهرداری با آنها وارد معامله می شود.

 

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا