مدیر امور شعب بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در گلستان گفت: این بنیاد در قالب سفرهای یک روزه با همراهی گروه های جهادی نسبت به برطرف کردن مشکلات خانواده های کم بضاعت اقدام می کند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ ملیکا رویگری اظهار کرد: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها بالغ بر ۹۵۰ نمایندگی فعال و ۹ هزار و ۴۰۰ خَیر در سطح کشور و ۱۴ نمایندگی در سطح استان گلستان دارد که در حوزه محرومیت زدایی و شناسایی اقشار ضعیف جامعه در حال فعالیت هستند.

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در گلستان افزود: این بنیاد با همراهی گروه های جهادی، سفرهای یک روزه در شهرستان های مختلف برگزار و خانواده های محروم را شناسایی و با فوریت مشکلات آنها را مرتفع میکند.

وی گفت: تیم آبشار عاطفه ها ماه گذشته با ۳۰ خانوار محروم در شهرستان بندرگز دیدار و ظرف مدت یک هفته بخشی از مشکلات آنها را برطرف کرد.

رویگری ادامه داد: بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها امروز به همراه پنج گروه جهادی به مناطق کم بضاعت شهرستان گالیکش سفر و با ۳۰ خانواده محروم دیدار کرد.

وی گفت: مشکلاتی در زمینه درمان، معیشت و تهیه لوازم ضروری منزل در این خانواده ها احصا شد که متعهد شدیم طی یک هفته این مشکلات را برطرف کنیم.

رویگری ادامه داد: در این اردوها چنانچه خانواده های تحت حمایت مشکلاتی در حوزه درمان، تامین جهیزیه، معیشت، تهیه لوازم ضروری منزل، تحصیل و ساخت و ساز داشته باشند، برطرف خواهیم کرد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا