سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان حل مشکل فرو نشست زمین در برخی مناطق شهر فراغی را دفع آب های سطحی و پساب ها و مسائل دیگر عنوان کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید محسن حسینی در جلسه بررسی مشکلات شهر فراغی که با حضور معاون دفتر فنی استانداری و شهردار فراغی برگزار شد، اظهار کرد: مشکل فرو نشست زمین در برخی مناطق این شهر مربوط به آب سطحی و مسائل دیگر است و حل این مشکل بزرگترین خدمتی است که شهردار می تواند به مردم این شهر کند.

دفع آبهای سطحی و پساب ها برای حل مشکل فرونشست زمین در شهر فراغی
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری افزود: برای حل این مشکل نیازمند بهبود مسائلی چون سیستم جامع دفع آب سطحی، پساب ها و غیره هستیم و لازم است در جلسه ای جامع تر این موضوع پیگیری و با تخصیص اعتبارات مناسب موضوع مرتفع گردد.

سید رضا قادری معاون دفتر فنی استانداری در این جلسه گفت : مطالعاتی قبلا در مجموعه شهر فراغی انجام شده است و برای جمع بندی نهایی باید جلسه ای تشکیل شده و نتیجه مطالعات بررسی و اولویت های اجرایی احصا شود.

شهردار فراغی نیز در این جلسه اظهار کرد: به دلیل فرونشست در برخی مناطق شهر بخشی از خانه ها خسارت دیده و مجبور به تخلیه شده اند و در سفر اخیر ریاست محترم جمهور به استان و با حضور وزیر کشور و معاون ایشان ، قول هایی مبنی بر کمک به این شهر داده شد.

وی افزود: اگر مطالعات انجام شده کفایت کند ، نیاز به تسریع در تخصیص اعتبارات است و شهرداری با تمام قوا در جهت حل مشکل حرکت می کند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا