دبیر ستاد کانون های مساجد استان گلستان گفت: همه فعالیت ها در کانون های مساجد باید به خروجی تربیتی نوجوانان ختم شود و حمایت ها صرفا مخصوص طرح های تربیتی است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا؛ سید محمد مهدی حسینی در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: می‌خواهیم فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد منتج به تربیت نیروی انسانی در مقام کنش گری نوجوانان شود زیرا به فرمایش مقام معظم رهبری کنش گری در کشور ما به سن نوجوانی رسیده است.
دبیر ستاد کانون های مساجد استان گلستان افزود: همه فعالیت ها در کانون های مساجد باید به خروجی تربیتی نوجوانان ختم شود، لذا حمایت ها و خدمات ستاد هم شامل کانون هایی می شود که در طرح های تربیتی شرکت کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر به ۱۵ موضوع تربیتی رسیده ایم، گفت: رسانه یکی از موضوعات و حوزه های مهم است که برای پیشبرد آن با تشکل های نو آوین هماهنگ هستیم.
وی اضافه کرد: در موضوعات دیگر هم برنامه هایی را با سایر نهاد ها تدوین کرده و یا برنامه تدوین شده را مستقیما به کانون های مساجد برای اجرا ارائه خواهیم کرد.
حسینی بیان کرد: هویت بخشی به نوجوانان یکی از اهدافی است که مقام معظم رهبری هم به آن توجه دارد و باید تلاش شود تا نوجوان خود را تاثیر گذار ببیند.
حسینی با اشاره به توانمند سازی مربیان، گفت: نظام اهداف تربیتی برای مربیان جوان تبیین شده و دوره های آموزشی در این راستا برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مسیر و برای جذب اقبال عمومی، به کمک رسانه ها نیاز داریم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا