رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: ۷۰۰ دستگاه خودرو به منظور خدمات‌رسانی به حدود 6 هزار دانش آموز در قالب سرویس مدارس سطح شهر گرگان در دو شیفت فعالیت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ مهدی کمال غریبی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ شرکت با ظرفیت ۷۰۰ دستگاه خودرو خدمات مربوط به سرویس مدارس را به دانش آموزان ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان افزود: با شروع سال تحصیلی ۲۰ دستگاه اتوبوس در سالجاری در زمان شروع و تعطیلی مدارس ویژه تردد سه هزار دانش آموز به مدارس در سطح شهر گرگان اختصاص یافته که سایر شهروندان نمی ‌توانند از این اتوبوس‌ها در این ساعات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ۷۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان در تمام خطوط همه روزه از ۶ صبح تا ۸ شب به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند.

وی از اعزام و فعالیت پنج دستگاه خودرو به همراه ۱۰ بازرس برای نظارت بیشتر و بهتر بر خدمات‌رسانی سرویس مدارس در مهر ماه سالجاری خبر داد و گفت: تمام رانندگان مربوط به سرویس مدارس موظف شده اند تا تاریخ ۱۵ مهر ماه کاور مخصوص را تهیه و استفاده کنند تا قابل شناسایی باشند.

کمال غریبی با بیان نرخ سرویس‌های مدارس در شهر گرگان گفت: طبق مصوبه اعلام شده امسال نرخ کرایه سرویس مدارس برای مینی بوس ۵۰۰ هزار تومان، ون ۶۰۰ هزار تومان، خودرو‌های کلاس ۱۳۰۰ (پراید، تیبا، ساینا، تیبا ۲) ۷۰۰ هزار تومان و خودرو‌های کلاس ۱۶۰۰ (سمند و پژو) ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان افزود: خوشبختانه پس از آموزش موارد ایمنی و نجات و حریق به رانندگان تاکسی، خوشبختانه ۱۲ دستگاه سرویس مدارس نیز بعنوان تاکسی آتش نشان از مهر ماه فعال شده اند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا