فرماندار شهرستان بندر ترکمن با اشاره به خروج قطار مسافربری گرگان_ تهران از ریل در شامگاه شنبه 15 مهرماه در محدوده ۵۰۰ متری ایستگاه راه آهن شهر بندر ترکمن گفت: این حادثه هیچ مصدومی بر جای نداشت و مسافران ساماندهی شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ نور محمد جعفری اظهار کرد: قطار مسافربری گرگان _ تهران که عصر شنبه از ایستگاه گرگان عازم تهران بود در حوالی ۵۰۰ متری ایستگاه راه آهن بندر ترکمن از ریل خارج شد.

وی تصریح کرد: این حادثه حوالی ساعت ۲۰ در محل پیچ معروف به پیچ ۹۰ درجه در داخل شهر بندر ترکمن اتفاق افتاد که به علت سرعت کم قطار خوشبختانه هیچ تلفات و مصدومی نداشت.

فرماندار بندر ترکمن گفت: این قطار ۲۰۰ مسافر داشت که ۱۰۰ نفر از مسافران در ایستگاه راه آهن این شهر پذیرش شدند و ۱۰۰ نفر از مسافران در داخل واگن هستند.

جعفری در ادامه بیان کرد: واگن موسوم به واگن رستوران قطار از ریل خارج شد که عوامل فنی در حال بازگرداندن چرخ قطار بر روی ریل هستند.

جعفری افزود :بنا به اظهارات کارشناسان تا ساعات آینده واگن به روی ریل منتقل و قطار به مسیر خود به سمت تهران ادامه خواهد داد .

فرماندار بندر ترکمن در پایان گفت :هماهنگی‌های لازم با مجموعه هلال احمر برای ارائه خدمات اسکان و پذیرایی احتمالی مسافران انجام شده است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا