سرمربی تیم بسکتبال گرگان گفت: از فدراسیون بسکتبال، وزارت ورزش و مسئولان استانی درخواست دارم که با تمام تلاش خود پیگیری کنند که بازی با ساجد لبنان در گرگان برگزار شود، چون حضور هواداران کمک خیلی زیادی به بازیکنان می کند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ مصطفی هاشمی در حاشیه رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور که به میزبانی گرگان برگزار شد ،اظهار کرد؛ شرایط خیلی از بازی ها سخت است و بعضی اوقات تیم در تورنومتری ۸ ماهه که بازی میکند دچار نوساناتی می شود که وظیفه ما کنترل آن است و این ذات ورزش است.

سر مربی تیم بسکتبال گرگان افزود: مطمئنا در بازی امروز اگر ایرادی بوده، کم کاری از بنده بود ولی در کل بچه های تیم خوب بازی کردند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما به مردم و باشگاه تعهد دارند و متحمل فشار بالایی هستند.

هاشمی گفت: اگر امروز بازیکنان شرایط بازی های قبل را نداشتند، دلیل بر کم کاری آنها نیست و همانطور که ما به مردم شهر به واسطه بازی بسکتبال افتخار میکنیم بلکه بازیکنان هم پر افتخار و با تعهد بالا هستند که با تمام وجود بازی میکنند.

وی خاطر نشان کرد: طی سالهای مربیگری  کمتر تیمی داشتم که بی حاشیه و فقط بدنبال بازی کردن باشد و مردم باید به  چنین تیمی افتخار کنند که از صمیم قلب بازی می کنند.

 

هاشمی با اشاره به بازی های پیش رو بیان کرد: خواستار حمایت های بیشتری از مسئولین هستیم، زیرا یک مجموعه به تنهایی نمی‌تواند به جلو حرکت کند و مطمئنا همه عوامل و دست اندر کاران باید به هم  کمک کنند.

وی گفت: مسابقات بعدی ما با لیمودیس شیراز و ذوب آهن اصفهان است.

مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بیان کرد: از فدراسیون بسکتبال، وزارت ورزش و مسئولان استانی درخواست دارم که با تمام تلاش خود پیگیر برگزاری بازی با ساجد لبنان در گرگان برگزار باشند، چون حضور هواداران کمک خیلی زیادی به بازیکنان می کند.

در ادامه سیامک ویسی سرمربی  تیم آورتا ساری اظهار کرد؛  در این  بازی  به دلیل عدم حضور دو بازیکن  خارجی نتوانستیم به آن نتیجه دلخواه برسیم .

وی افزود: در هر صورت تیم گرگان پر مهره بود و بسیار خوب بازی کرد.

وی با اشاره به فشار دفاعی بالا ی تیم گرگان در نیمه دوم بیان کرد: بدلیل اینکه تیم گرگان از نظر تعداد بازیکنان و تعویض ها از آورتا برتری داشت فشار بالایی بر ما تحمیل شد.

سرمربی تیم بسکتبال آورتا ساری در پایان گفت: تیم گرگان قدیمی‌ترین و با اصالت ترین تیم لیگ بسکتبال است که در سطح اول است  و هواداران بسیار خوبی را در گرگان دارد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا