معاون سیاسی سپاه قدس گفت: دولت با تمام تلاش خود فضایی را برای رشد و توسعه کشور بوجود آورده و دشمنان درصدد توقف آن هستند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ سردار سرتیپ احمد کریمخانی در اجتماع مردمی گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، اظهار کرد؛ حماسه ۹ دی یک حماسه تاریخی و ماندگار است که در سال ۱۳۸۸  رخ داد که بعد از آن فتنه آمریکا و صهیونیست در کل کشور ما شکل گرفت.

معاون سیاسی سپاه قدس افزود: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که رهبر انقلاب درباره ایشان فرمودند «به این شهید باید به عنوان راه و مکتب نگاه کنیم»

وی گفت: امروز ما بیش از هر زمانی نیازمند تبیین و عمل به معیارهای مکتب این شهید والامقام هستیم.

کریمخانی با اشاره به خصوصیات شهید سلیمانی بیان کرد: اخلاص، ولایت مداری، شجاعت، مردم داری از خصوصیات بارز این شهید بوده که هر کدام به عنوان یک الگو محسوب می شود.

وی در خصوص حماسه نهم دی گفت: از زمان شکل گیری انقلاب شکوهمند ایران، همواره شاهد تقابل دو جبهه حق و باطل هستیم.

وی ادامه داد: جبهه باطل به سرکردگی استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار است که از هر نقشه و برنامه ای برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فروگذار نمی کند.

کریمخانی خاطر نشان کرد: تمام تلاش دشمنان معطوف به سرنگونی نظامی است که تمام مبادلات و محاسبات بین المللی آنها را به هم ریخته است و هیچ وقت دست از طراحی و توطئه علیه انقلاب برنداشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه رکود در بخش تولید و کاهش صادرات نفتی را به ایران تحمیل کردند، گفت: دشمنان همه راه ها را امتحان کردند ولی موفق نشدند تا  اینکه در حوزه دین و مسائل اجتماعی نقشه ای طراحی کردند.

وی تصریح کرد: از اقدامات دشمن در حوزه مسائل اجتماعی، سلب امنیت از طرفداران نظام، ایجاد آشوب ها و اغتشاش های محله محوری، جنگ داخلی در کشور، تحریک قومیت ها و تجزیه جمهوری اسلامی ایران است.

کریمخانی همچنین گفت: قطعا این اتفاقات بی هزینه نیست و هزینه را باید کل جامعه پرداخت کنند.

معاون سیاسی سپاه قدس در پایان گفت: دولت با تمام تلاش خود فضایی را برای رشد و توسعه کشور بوجود آورده و دشمنان درصدد توقف آن هستند.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا