مدیرکل ورزش و جوانان استان از راه اندازی کانون بازنشستگان این اداره خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا؛ قاسمعلی برزمینی در مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: از خدمات شایسته و صادقانه تمامی بازنشستگان که طی ۳۰ سال و گاها بیشتر از این مدت در شهرستانها و روستاهای استان گلستان خدمت کردند تشکر کرده و به وجود آنان افتخار می کنیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گلستان افزود: ورزش و جوانان استان با حمایت مسئولان و تدوین برنامه های مختلف از سوی معاونان و روسای ستادی استان طی دوسال گذشته توانسته رتبه های خوبی را در حوزه های ورزشی کسب کند.

وی با اشاره به ورزش قهرمانی بیان کرد: سال گذشته ۴۲۰ ورزشکار از استان گلستان در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و ۱۵۰ ورزشکار عضو ثابت تیم ملی بودند.

برزمینی در ادامه با اشاره به زیر ساخت های ورزشی استان تصریح کرد: از مجموع ۱۱۰ پروژه نیمه تمام در شهرستان ها و بخش های مختلف حدود ۲۰ پروژه در استان به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: ره آورد سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به گلستان ۲۱۸ میلیارد مصوبه در حوزه ورزش و جوانان بود که تاکنون تخصیص های خوبی را دریافت کردیم.

وی همچنین افزود: طی جلسه با استاندار گلستان اعتبار ویژه ای برای اتمام پروژه های نیمه تمام تخصیص یافت.

وی گفت: طبق برنامه های تدوین شده مقرر شد از ۱۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان ،۴۰ پروژه تا دهه مبارک فجر و پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد و در اختیار جوانان ورزشکار استان قرار بگیرد.

برزمینی تصریح کرد: در ارزیابی عملکرد حوزه های مختلف، ورزش و جوانان گلستان موفقیت های بسیار خوبی در ابعاد ملی و استانی کسب کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از راه اندازی کانون بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد و گفت: از کسانی که علاقه مند هستند خواهش میکنم که پیگیر راه اندازی این کانون که خواسته به حق بازنشستگان است، باشند.
وی همچنین اضافه کرد: بازنشستگان می توانند از فضا های ورزشی و استخر های زیر مجموعه اداره کل به صورت رایگان استفاده کنند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا