سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با اجرای پروژه های آبرسانی در روستای مرزی چرله شهرستان مراوه تپه مشکل آب شرب این روستا رفع شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ ابوالفضل رحیمی اظهار کرد: مراسم افتتاحیه پروژه های آبرسانی روستای مرزی چرله به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان و مدیران استانی و شهرستانی و جمعی از مردم شریف این روستا برگزار شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: این پروژه ها که شامل افتتاح عملیات خط انتقال، شبکه توزیع، بهسازی چشمه و احداث ایستگاه پمپاژ آب بوده است با همکاری قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه نینوا در منطقه مرزی شهرستان مراوه تپه پایان یافت تا کام مردم این مناطق شیرین شود.

ابوالفضل رحیمی حجم پروژه های آبرسانی روستای مرزی چرله را اجرای عملیات شبکه توزیع آب به طول ۸۰۰ متر، اجرای عملیات خط انتقال آب به طول ۲۰۰ متر، بهسازی یک دهنه چشمه، احداث ۷۰ مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ آب عنوان کرد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام شد و جمعیتی بالغ بر ۷۰ نفر در این روستای مرزی برای اولین بار از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا