نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۱۹۰ سبک در کاراته ثبت شده است، گفت: به زودی تمامی سبک ها مورد پایش قرار گرفته و فدراسیون تصمیمات لازم را برای ادامه فعالیت آنها اتخاذ می کند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ کیکاووس سعیدی در حاشیه مجمع عمومی هیئت کاراته استان گلستان اظهار کرد: فدراسیون کاراته بر اساس تقویم سالیانه فعالیت کرده و با توجه به منابع و امکانات، اکثر برنامه های پیش بینی شده را اجرا کرده است.

نائب رئیس فدراسیون کاراته افزود: در روزهای اخیر مسابقات «کاراته وان» با برگزاری سه هزار ورزشکار به مدت ۸ روز در تهران برگزار شد.

وی گفت: مجمع عمومی فدراسیون در ۲۲ آذر ماه برگزار خواهد شد و تا پایان سال هم کاراته وان ها به مسابقات رنکینگ دار اعزام می شوند.

وی بیان کرد: امروز کاراته ایران در آسیا و دنیا شناخته شده است و جزو کشورهای صاحب نام و صاحب سبک بوده اما نیاز به آسیب شناسی هم دارد.

وی تصریح کرد: کمیته سبک ها و انجمن های کاراته توسط فدراسیون تشکیل شده که آیین نامه آن در ۲۲ آذر ماه ارائه و در صورت تصویب، سبک ها برنامه محور و شناسنامه دار خواهند شد.

سعیدی افزود: در ورزش کاراته جمعیت بانوان ورزشکار بیشتر از آقایان بوده و سهم مدال آوری آنان نیز روز به روز در حال افزایش است.

سعیدی گفت: ۱۹۰ سبک در فدراسیون کاراته ثبت شده است که به زودی مورد پایش قرار گرفته و فدراسیون تصمیمات لازم را برای ادامه فعالیت آنها اتخاذ می کند.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: انتظار داریم از ظرفیت مربیان گلستانی در تیم های ملی بهره گرفته شود.

قاسمعلی برزمینی افزود: در بسیاری از شهرستان ها، سالن های توپی را به سالن های رزمی تبدیل می کنیم و اگر روسای هیئت های رزمی شهرستانی چنین درخواستی دارند، اعلام کنند.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا