فرمانده انتظامی گلستان گفت: سردار دل ها به واقع الگوی اخلاص، بصیرت و ولایتمداری بود و امروز مکتب حاج قاسم، در میان آزادگان دنیا جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سردار سعید دادگر در جلسه دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی گلستان، با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار دل ها به واقع الگوی اخلاص، بصیرت و ولایتمداری بود و امروز مکتب حاج قاسم، در میان آزادگان دنیا جریان دارد.

وی در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی و نا آرامی های ماه های اخیر، افزود: عملیات روانی دشمنان در فضای رسانه ای موجب وقوع برخی حوادث شد که البته با بصیرت و هوشیاری مردم عزیزمان، نقشه های پلید بیگانگان خنثی و مشت محکمی بر پیکره معاندان وارد شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: معاندان پس از نا امیدی از جنگ ترکیبی، روی به فشار اقتصادی آورده اند تا کشور را دچار تزلزل کنند اما به یاری خدای متعال اینبار نیز شکست سختی خواهند خورد.

سردار دادگر تصریح کرد: در روزهایی که دشمنان شب و روز بدنبال فضاسازی های کذب و دروغین بودند، جبهه انقلاب و نیروهای ارزشی در فضای مجازی با آگاهی بخشی و بیان واقعیات موفق شدند جریان افکار عمومی را به سمت حقیقت هدایت کنند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در این روزها کارکنان جان بر کف ولایت در مجموعه انتظامی، بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی نشان دادند ادامه دهنده راه شهدای عزیز بوده و هر زمان آماده جانفشانی برای دفاع از امنیت و آرامش مردم هستند و اجازه نخواهند داد خدشه ای به آرمان های والای انقلاب و آسایش شهروندان وارد شود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا