رئیس کمیته حسابرسی شهرداری گرگان گفت: شورا باید پیگیر شعار ها و مطالبات مردم باشد و انجام کارهای ریز ارسالی و ارجاعی خودش را کنار بگذارد مسلما با این رویه کمک بزرگی به شهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ حجت مقسم در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورا در نطق پیش از دستور خود در صحن رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: شهردار سابق بدلیل جلب اعتماد مردم و سوء استفاده از آن، ضربه سنگینی به باورها و تفکرات آنها زد.

وی با تاکید بر اینکه سبطی هزینه های زیادی برای نظام بر جای گذاشت گفت: متاسفانه هنوز هم در شهرداری شاهد رفتار سبطی ها که مانع از نهضت محرومیت زدایی در شهر خواهد شد، احساس میشود.

وی با اشاره به پروژه های اجرا نشده بیان کرد: از همه مردمی که مورد بی توجهی قرار گرفتند و از مردم محلات حاشیه نشین عرفان، چناران، الغدیر، شهریار بدلیل محیا نکردن امکانات ورزشی و نداشتن اعتبار عذر خواهی میکنم.

وی در رابطه با پروژه آتش نشانی محله چناران گفت: چرا با اینکه از این پروژه یکسال و نیم میگذرد هنوز روی زمین مانده و پیگیری نمیشود.

مقسم با اشاره به عدم ساماندهی زباله ها در کوی محتشم بیان کرد: به دلیل کمبود سطل زباله در این محله، شاهد پراکنده شدن زباله ها توسط حیوانات و آلودگی کوچه ها هستیم که باید هرچه زودتر بررسی شود.

وی با توجه به کسب نتایج بسیار خوب تیم بسکتبال گرگان گفت: جدا کردن بسکتبال از سازمان شهرداری اقدام موثری در حمایت از تیم خواهد بود.

وی با اشاره به انتصاب مسئول آموزش و پژوهش بیان کرد:از شهردار برای این انتصاب بجا تشکر میکنیم و انتظار داریم که این آموزش ها به مرکز آموزش و پژوهش توسعه شهری ارتقا پیدا کند.

مقسم در ادامه بیان کرد: زمانی که بعضی از اعضای شورا انتظار پروژه های عمرانی بزرگ را دارند متوجه میشویم که این افراد چیزی از بودجه را مطالعه نکردند و چون قطعا در بودجه چیزی نداشتند، ادعای پروژه بزرگ هم میکردند،کدام پروژه بزرگ را در بودجه تعریف کردید که امروز منتظر تحقق آن هستید.

وی گفت: شورا باید پیگیر شعار ها و مطالبات مردم باشد و انجام کارهای خودش را کنار بگذارد، مسلما با این رویه کمک بزرگی به شهر خواهد شد.

مقسم در پایان گفت: شعار ما شفافیت و فساد ستیزی است و هدف ما مرتفع کردن نیازهای مردم محروم از فضاهای اجتماعی، فرهنگی، ورزشی خواهد بود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا