رئیس اداره بهزیستی گرگان گفت:معلولین باید بتوانند از خدمات و امکانات شهری بهره مند شوند تا شور زندگی برای آنها در جریان باشد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا؛ سکینه کیانی رئیس اداره بهزیستی گرگان ۱۲ آذر ماه در تجمع معلولین که به مناسبت روز جهانی معلولین با شعار باور توانمندی ها با نویدبخش دنیایی دسترسی پذیر برگزار شد اظهار کرد ؛ در این روز معلولین عزیز حضور خود را در سطح شهر به هم رساندند تا با این تجمع نشان دهند که شور زندگی برای معلولین باید جریان داشته باشد .

وی افزود :در شهرستان گرگان ۱۵هزار معلول تحت پوشش بهزیستی هستند که از خدمات حمایتی و سایر خدمات سازمان بهره مند میشوند .
کیانی بیان کرد :در گرگان ۱۵مرکز شبانه روزی،۱۳مرکز روزانه و۲ مرکز روزانه سالمندان دایر است و در تلاش هستیم تا پایان سال‌جاری ۳مرکز روزانه سالمندان در شهر و روستا افتتاح کنیم.

رئیس اداره بهزیستی گرگان گفت :در مرکز شبانه روزی بالغ بر ۹۵۰ معلول اعم از معلولین ذهنی،اعصاب و روان،سالمندان و بیماران روانی مزمن را نگهداری میشودو همچنین در مراکز روزانه در بخش آموزش و توانبخشی فعالیت دارند.

کیانی تصریح کرد :در حوزه مناسب سازی معلولین در دولت سیزدهم طی دوسال اخیر با حمایت‌های سازمان شهرداری ،شورای شهر ،استانداری و سایر دستگاهها توانستیم اتفاقات بسیار خوبی در سطح شهر گرگان رقم بزنیم که نسبت به شهر های دیگر اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

کیانی رئیس اداره بهزیستی گرگان در پایان گفت :امید است در آینده با همکاری وحمایت تمامی دستگاه‌ها در حوزه مناسب سازی به حد مطلوب برسیم تا تمامی معلولین بتوانند از خدمات و امکانات رفاهی شهری بهره مند شوند .

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا