رئیس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس از فوت دانش‌آموز مینودشتی که در جریان اردو دچار حادثه شدید از ناحیه سر شده بود خبر داد .

به گزارش گلستان رسا ؛ رئیس بیمارستان شهید مطهری گنبد کاووس عصر پنج شنبه ۲ آذر ماه از فوت دانش آموز مینودشتی که در اردوی دانش آموزی دچار حادثه شدید از ناحیه سر شده بود خبر داد و اظهار کرد:با وجود همه تلاش‌های انجام شده توسط کادر درمان و مشاوره‌های لازم پزشکی، به علت صدمات شدید وارده، متاسفانه  این دانش‌آموز جان خود را از دست داد .

وی تصریح کرد: دانش آموزان پایه سوم دبستان شاهد پسران شهر مینودشت که روز دوشنبه به اردوی تفریحی جنگل باقرآباد این شهرستان اعزام شده بودند که براثر وزش شدید باد و سقوط درخت، ۲ دانش آموز و یکی از معلمان مصدوم و ابتدا به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت و در ادامه به مرکز ترمای بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس اعزام می‌شوند.

صلاحی در ادامه گفت :مصدومیت یکی از دانش آموزان و معلم این دبستان جزیی بود و با تلاش کادر پزشکی درمان و از بیمارستان مرخص شدند اما تلاش پزشکان برای درمان تخصصی مصدومیت عماد شاملو که از ناحیه سر و شدید بود، بی‌نتیجه و سبب فوت وی شد.

گفتنی است ؛‏ به علت اهمیت موضوع رئیس کل دادگستری گلستان به دادستان مرکز استان هم ماموریت ویژه داده است  تا بر روند این پرونده و رسیدگی به آن، نظارت کند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا