مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: در همین راستا، آموزش و پرورش وظیفه دارد بستر مهارت آموزی مشاغل به روز و مورد نیاز جامعه امروزی را در هنرستان ها فراهم کند که اکنون در حال شناسایی این مشاغل هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سید رضا نظری صبح امروز پنجشنبه ( ۲۷ بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همت دانش آموزان و معلمان دهه فجر امسال متفاوت تر و با شکوه تر از گذشته برگزارشد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان افزود: سعی داشتیم با محوریت دختران همایش های مختلف در این ایام برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در هفته مشاغل قرار داریم، بیان کرد: تمام اقدامات آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین انجام می شود.

نظری بیان کرد : هدف ما این است که دانش آموزان زمانی که از مدرسه فارق التحصیل می شوند برای برطرف کردن مشکلات خود حداقل یک حرفه را آموخته باشند که مقام معظم رهبری هم به این موضوع مهم تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: تلاش داریم شغل و حرفه خوب را بر اساس توانمندی و استعداد دانش آموزان به آنها معرفی کنیم و در همین راستا هنرستان ها می توانند بسیار کمک کننده باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: خانواده ها هم به این نتیجه رسیده اند که فرزندان آنها برای موفقیت باید حداقل یک هنر را بیاموزند و با همین تفکر در سال های اخیر استقبال از هنرستان ها افزایش یافته است.

وی در ادامه عنوان کرد: در همین راستا، آموزش و پرورش وظیفه دارد بستر مهارت آموزی مشاغل به روز و مورد نیاز جامعه امروزی را در هنرستان ها فراهم کند که اکنون در حال شناسایی این مشاغل هستیم.

نظری خاطرنشان کرد: در حال حاضر معلمان را در قالب راهیان پیشرفت به مناطق دیگر می فرستیم و همچنین در همین راستا دانش آموزان و معلمان را از نزدیک و به صورت عملی با موضوعات آموزشی روبرو می کنیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا