معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: وزش باد شدید باعث قطع برق ۵۲۰ هزار مشترک در گلستان شده بود که در حال حاضر تلاش پرسنل برای برقراری برق و پایداری شبکه ۶۴۲ مشترک همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ بهرام قائمی اظهار کرد: وزش باد شدید و رعد و برق از عصر روز دوشنبه از شرق استان شروع و دامنه آن در اکثر نقاط استان گسترش یافت.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: این شرایط تا ساعات پایانی شب ادامه یافت که در بعضی ساعت ها و مناطق با سرعت حدود ۹۵ کیلومتر در ساعت اتفاق افتاده است.

وی گفت: ۱۰۹ فیدر ۲۰ کیلوولت که تامین کننده برق ۵۲۰ هزار مشترک در استان بود، دچار حادثه شد که تلاش برای رفع آن همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی، اکیپ های عملیاتی در سراسر استان در آمادگی کامل قرار داشتند و در قالب ۴۸ اکیپ و هزار و ۷۲۸ نفر ساعت، برق همه فیدر ۲۰ کیلوولت وصل شده و در حال حاضر تلاش پرسنل شرکت توزیع برق و اکیپ های اتفاقات و عملیات در ۱۸ نقطه استان برای برقراری برق و پایداری شبکه ۶۴۲ مشترک همچنان ادامه دارد.

قائمی افزود: هم استانی ها می توانند در صورت بروز هرگونه حوادث و مشکلات با شماره تلفن ۱۲۱ تماس گرفته و به واحد های اتفاقات شبکه مدیریت های توزیع نیروی برق سراسر استان گزارش کنند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا