در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان استان گلستان، تیم گرگان در کشتی آزاد و تیم علی آباد کتول در کشتی فرنگی قهرمان شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ علی اکبر بصیرنیا سرپرست هیئت کشتی استان گلستان اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان استان گلستان به میزبانی شهرستان نوکنده در سالن شهید عیسی دایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با تصمیم کمیته فنی هیات کشتی استان مبنی بر ارائه مجوز سهمیه آزاد به شهرستان ها، این عمل مورد استقبال بالای کشتی گیران قرار گرفت که حاصل این تصمیم، حضور ۱۷۸ نفر در رشته آزاد و۱۱۶نفر در رشته فرنگی و در مجموع ۲۹۴ کشتی گیر از سراسر استان در این مسابقات بود.

بصیرنیا ادامه داد: این دوره از رقابت ها با حساسیت بالایی پیگیری شد و از نکات قابل توجه، این بود که مدال ها در سراسر استان تقسیم شد،این امر بیانگر پیشرفت کشتی شرق تا غرب استان است.

سرپرست هیات کشتی استان گلستان گفت: در رشته آزاد تیم های گرگان، بندرگز، گنبد کاووس به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته ی فرنگی تیم های علی آباد، کردکوی، رامیان به ترتیب عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا