استاندار گلستان با تاکید به اینکه جمع سپاری در پروژه ها هنوز فراهم نشده است گفت: باید زمینه مشارکت در کار خیر را برای افراد با کمترین توان هم فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علی محمد زنگانه در همایش سالانه مجمع خیرین گلستان اظهار کرد: باید زمینه مشارکت برای همه کسانی که کمترین توان را هم دارند فراهم شود زیرا این مسئله بسیار پسندیده و به عنوان ترویج امر خیر محسوب می شود.

وی افزود: اجرای برخی پروژه ها بسیار طولانی می شود و ضروری است تا در این زمینه مشارکت احاد مردم را فراهم کنیم تا پروژه ها زودتر به نتیجه برسد.

زنگانه با ابراز تأسف از اینکه جمع سپاری در پروژه ها هنوز فراهم نشده است، گفت: مجموع منابعی که در جمع سپاری حاصل می شود قطعا کمتر از منابعی که حاصل تلاش تعداد محدودی خَیر است، نخواهد بود و در مواقعی بیشتر است.

استاندار گلستان بیان کرد: مشارکت صرفا به منابع مالی ختم نمی شود و به عنوان مثال؛ در یک بیمارستان خَیر ساز به پرستار و پزشک و خدمات هم نیاز است و پزشکان و پرستاران می توانند به صورت داوطلبانه در مناطق کم برخوردار خدمت کنند.

زنگانه تاکید کرد: روش های متنوعی در مشارکت گرفتن و انجام کارهای خیرخواهانه وجود دارد و مدیران این حوزه می تواند شیوه های نو و ایده های خلاقانه را ترویج دهند.

خبرنگار: فاطمه زمانی

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا